הצהרת נגישות

מטרני ביטוחים מחויב להתאמות נגישות לאנשים עם מוגבלויות בהתאם להוראות תקנה 35. האתר עומד בדרישות הוראות תקנה 35, התקן הישראלי תי 5568 המבוסס על מסמך הנחיות WCAG 2.0 ומותאם לעבודה עם מספר דפדפנים וטכנולוגיות מסייעות לנגישות. יחד עם זאת, מאחר וההתפתחות הטכנולוגית דינאמית לרבות תמיכתם של דפדפנים בטכנולוגיות מסייעות, ייתכנו מעת לעת סטיות בעמידה מלאה בהנחיות WCAG 2.0. בכל מקרה של קושי בגלישה באתר, ניתן לפנות אלינו תוך פירוט הבעיה ונפעל לבחון את הנושא ובמידת הצורך לטפל בליקויים ככל שיימצאו – והכול בכפוף לתקן ישראלי ת"י 5568 המבוסס על הנחיות WCAG 2.0 לרמה AA.

הסדרי נגישות

משרדינו ממוקמים בקניון עזריאלי ראשונים, להלן הסדרי הנגישות כפי שמופיע באתר הקניון:

להלן דרכי הגישה לקניון ואופן ההתאמה לבעלי מוגבלויות:

  • כל הכניסות לקניון מותאמות נגישות
  • בקניון מעליות נגישות הכוללות מערכת כריזה
  • תאי השירותים נגישים וממוקמים בכל אחת מקומות הקניון
  • שילוט הכוונה מתאים ומתקני נגישות ספציפיים כגון דוכני מזון מותאמי נגישות
  • חניון תת קרקעי מותאם למבקרים בעלי מוגבליות
  • חניות נגישות לאדם עם מוגבלויות – לרכב בעל תג נכה.
  • אזורים נגישים וחניות נכים מסומנות באמצעות אייקון הנגישות הבינלאומי

יצירת קשר ומשוב

אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב באמצעות מילוי

טופס יצירת קשר שלנו

אופן ההתקשרות:

טלפון: 03-9586041

דוא"ל: Lilach@mitrani-ins.co.il (במידה והפניה דחופה, ניתן לשלוח מייל)

עמוד יצירת קשר

אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם